6. 9. 2012

Letecké spojenie FR - SR

Ahoj Blogeri, dávame Vám do pozornosti mail, ktorý nám poslala Ingrid. Informácie, ktoré v ňom uvádza, sa môžu týkať aj Vás.
Chcela by som upútať Vašu pozornosť na možné problémy s prepravou na leteckej linke Paríž – Bratislava, ktorú prevádzkuje spoločnosť Ryanair. Nie je možné rezervovať si letenky na november na ich stránke (len na leto, čiže do konca októbra 2012). Nedalo mi to, tak som tam zatelefonovala a zodpovedná osoba mi lámanou francúzštinou povedala, že na november spojenie neexistuje. Na moju otázku, či to znamená zrušenie spojenia, nevedela alebo nemohla dať odpoveď. Ak niekto má nejaké konkrétne oficiálne informácie, budem rada ak ich zverejnite na blogu.
Ingrid, ďakujeme za podnet, ktorý sme preverili. Z oficiálneho zdroja to zatiaľ nemáme, ale vyzerá to tak, že od novembra až do konca marca Ryanair z Bratislavy do Paríža lietať nebude. Pre istotu teda odporúčame obozretnosť a alternatívne riešenia (hľadať letenky z ORY pripadne CDG). Takisto odporúčame sledovať oznamy na stránke Veľvyslanectva SR vo FR.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára