3. 9. 2012

Hľadáme....

Ahoj, pre našu slovensko-francúzsku domácnosť hľadáme zodpovednú osobu na výpomoc s upratovaním a vyzdvihovaním našich detí (dvoch 4-ročných chlapčekov) zo škôlky. Bývame v Rueil-Malmaison (92) neďaleko stanice RER A.
Práca je na dve popoludnia v týždni (2 x cca. 4 hodiny) takže stvorená pre študentov. Môžme sa dohodnúť na dňoch podľa vášho rozvrhu prednášok. Pokiaľ vás táto ponuka zaujíma a chcete viac informacií, možete mi napísať mail na tumpachm@uppf.ffbatiment.fr Zdravím, Michaela Tumpach

1 komentár:

Unknown povedal(a)...

Dobrý deň,
hľadám si prácu opatrovateľky od októbra 2012 v Paríži (možná dlhodobá spolupráca). Mám 26 rokov a veľmi rada deti. Moje tri krsné deti opatrujem cez letné prázdniny. Mám vyštudovanú vysokú školu, som zodpovedná, kreatívna. Môžem naučiť deti kresliť, maľovať. Francúzsky jazyk sa učím zatiaľ veľmi krátko (chcem sa naučiť plynulo po francúzsky). Ak vás zaujala moja ponuka veľmi rada Vám postrážim deti, podľa dohody pár hodín v týždni alebo aj celé dni. Pre viac informácii mi prosím napíšte na mail: ivett@sunnyday.sk s pozdravom Iveta

Zverejnenie komentára