7. 1. 2009

Vaše komentáre

Vo vašich ohlasoch na Vianočné trhy sme našli tento odkaz od Anny. "Ahojte, ja by som sa vas chcela opytat, ake boli na trhoch ceny, ci normalne alebo prehnane. Pytam sa, lebo tam isiel jeden Francuz so svojou druzkou a dcerou a tvrdil, ze tam boli velmi vysoke ceny, vraj najlacnejsia vec bola krabicka keksikov za 15 eur. Potom povedal toto: "Asi vedeli, ze su vo Francuzsku..." Dost ma to zamrzelo a aj sa ma to dotklo. Podla mna dost prehanal. Ja som tam bohuzial nemohla ist, lebo som mala choru dcerku. Dajte mi prosim vediet, ake tie trhy skutocne boli. Dakujem a drzim palce pri dalsich projektoch. Anna"

Takže milá Anna, ja (Broňa) som na trhoch bola osobne, i počas príprav a oceňovania tovaru. Preto by som ťa chcela ubezpečiť, že na trhoch bolo z čoho vyberať, od drobností za 5 euro po umelecké diela za normálne ceny. Treba si uvedomiť, že tovar sa musel nejako dopraviť do Paríža a zarobený zisk, o čom sú informovaní všetci návštevníci, ide na dobročinné akcie organizované OZ Deti Dunaja.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára