7. 8. 2012

Slovenská "nounou" v Paríži

Už ste isto zaregistrovali, že na blogu uverejňujeme len pracovné ponuky a nie inzeráty typu Hľadám zamestnanie... pretože našim cieľom nie je vytvoriť z blogu inzertnú stránku. Tentokrát však ten, čo hľadá, ponúka službu, ktorú hľadajú viaceré slovenské mamičky v Paríži. Preto udeľujeme Ivete výnimku a uverejňujeme jej správu :
Dobrý deň, hľadám si prácu opatrovateľky od októbra 2012 v Paríži (možná dlhodobá spolupráca). Mám 26 rokov a veľmi rada deti. Moje tri krsné deti opatrujem cez letné prázdniny. Mám vyštudovanú vysokú školu, som zodpovedná, kreatívna. Môžem naučiť deti kresliť, maľovať. Francúzsky jazyk sa učím zatiaľ veľmi krátko (chcem sa naučiť plynulo po francúzsky). Ak vás zaujala moja ponuka veľmi rada Vám postrážim deti, podľa dohody pár hodín v týždni alebo aj celé dni. Pre viac informácii mi prosím napíšte na mail: ivett@sunnyday.sk s pozdravom Iveta
No a ja ešte dokladám, že tie naše deti budú celé radi (teda asi najviac my), že Iveta bude hovoriť práve po slovensky :-))) B.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára