24. 7. 2012

Skvelé služby za skvelé ceny

Ahojte, málokedy robíme na blogu reklamu, ale tentokrát by som sa s vami rada podelila o dobrý tip. Vzhľadom na to, že pochádzam z Banskej Bystrice, vždy keď ideme na dovolenku domov na Slovensko, potrebujeme auto, nielen na prevoz do BB z letiska, ale aj na potulky počas dovolenky. Mám dojem, že som už využila asi všetky autopožičovne z letiska v BA, teda okrem známych európskych titanov, ktorí sú pridrahí na dvojtýždňový pobyt. Vždy som si prešla všetky ponuky, ale od minulého roka ostávam verná bratislavskej spoločnosti Eurocar.
Keď ČSA zrušilo na poslednú chvíľu náš let do BA a mali sme doletieť do Viedne, tak som sa zhrozila ako sa ideme prepravovať autobusom so 7 mesačným dieťaťom, kočíkom a batožinou plnou vianočných darčekov z letiska na letisko. V Eurocare nám však ponúkli pristavenie vozidla na letisku vo Viedni, s tým že "vyložíme" šoféra v BA. Áno, všetko niečo stojí, ale akonáhle cestujete aj s deťmi táto ponuka je len o niečo drahšia ako lístky na autobus a cenový rozdiel vám rýchlo vynahradí dobrý pocit, že ste všetci aj s batožinou v aute a nečakáte na nejaký spoj pred letiskom. Ďalším plus je že neplatíte ani za autosedačku (európski titani fakturujú sedačku za deň!!!) a ani za ďalšieho vodiča. No a čím viac dní auto potrebujete, tým sú ceny zaujímavejšie. V spoločnosti náš už poznajú a je príjemné vedieť, že vás niekde čakajú s ochotou a s úsmevom. Preto vám ich služby vrelo odporúčam a prajem peknú dovolenku na Slovensku. Nájdete ich na stránke http://www.eurocar.sk/ i na FB na http://www.facebook.com/eurocar.sk 

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára