15. 4. 2011

Sťahovanie

Ahoj blogeri, asi ste si istotne všimli, že za posledné dni som bola trochu "ticho". Vďaka Adi sa k vám dostali informácie ako bolo treba, ale ešte mám nejaké resty. Problém je v tom, že som sa sťahovala z 75 do 78 a nemám ešte pripojenie na internet a ani veľa času nazvyš. Preto vám teda teraz ponúkam rekapituláciu v jednom príspevku.
V prvom rade ďakujem priateľom-blogerom, ktorí nám prišli pomôcť či už s maľovaním, sťahovaním alebo zariaďovaním bytu za super ceny :-))) Ešte dotiahnem to upratovanie a vybaľovanie a teším sa na večeru u nás doma.
A teraz k blogu. Už sme v polke apríla a ja som vám nestihla ani oznámiť víťaza našej marcovej súťaže o dobrú knižku. Knižku získava za svoj príspevok o "La Parisienne" Zuzka K. a "dám ti ju teda na našej májovej večeri". Áno bude večera a to prvý májový týždeň, viac info poskytne neskôr Aďa.
Ako už písala Aďa, naše krásne kraslice majú všade úspech, tak ak bývate neďaleko Sceaux, stihnete tento víkend aj štvrtý ročník výstavy Detí Dunaja Des œufs de Pâques traditionnels slovaques, od 10 h 30 do 20 h v Ancienne Mairie de Sceaux, 68 rue Houdan, Sceaux.
To bude na teraz všetko, ozvem sa opäť v priebehu budúceho týždňa. Nezabudnite si pozrieť príspevok program Slovenského inštitútu, aby ste vedeli čo sa bude diať.

1 komentár:

Zuzana povedal(a)...

Ahoj ahoj Broni!!! Tak sa tesim, ze ste uz prestahovani. Prajem teda, aby sa Vam prijemne byvalo v novom pribytku. Velmi si ma prekvapila, dakujem, cena ma velmi potesila. Dufam, ze sa nam tento rok uz konecne podari vytvorit slovenske druzstvo. Ada je borec, ved ona len pred niekolkymi dnami dala Devin-Bratislava. Tesim sa na veceru a do skoreho videnia!!! A bientôt!!! Zuzana K.

Zverejnenie komentára