18. 2. 2010

Francúzska manikúra po slovensky

Dnes by som vám opäť rada predstavila niekoho nového. Tentokrát to nebude rozhovor, ale radšej priamo nahliadneme do nevšedného povolania Katky. Niektorí ju poznáte už z vianočných trhov. U mňa doma, sa Katka objavila minulý týždeň, po tom čo som reagovala na jej mailovú správu, keď hľahala “voľné ruky” či skôr nechty. Je v Paríži už vyše roka, no nikdy sa nám neskrížili cesty a teraz tu stála pred dverami s veľkou cestovnou taškou. Nie nesťahovala sa, to si tam schovala len prenosné nechtové štúdio. Katka je kozmetička a momentálne sa pripravuje na súťaž v « umeleckom maľovaní nechtov ». Tak som jej ponúkla na cvičenie aj tie moje. Na fotkách môžete vidieť tú zmenu. Tie ružové sú moje a tie s rybkami patria inej blogerke. Po súťaži pripravím aj rozhovor, nech vieme aké to bolo a nech sa hlavne dozvieme kde Katku « nechty » ponesú. Pohráva sa s voľbou byť na voľnej nohe alebo pracovať pre niekoho? Držíme jej teda palce aby uspela na súťaži a aby sa správne rozhodla…len nech nám dá potom vedieť kam si prísť spraviť manikúru (aj tá francúzska je moje, takže vidíte, Katka robí nechty ako si len zažiadate).
PS: Ja odchádzam na tri týždne na misiu do Toga, tak buďte trpezliví, isto sa ozvú z času na čas ostatní autori blogu. Do skorého blogovania.

2 komentáre:

Anonymný povedal(a)...

Nádhera! Katka, mohla by som si dohodnúť "rendez-vous"? Prosím ťa, mohla by si uviesť svoj kontakt, aby som sa s tebou mohla spojiť. Jana

Katka povedal(a)...

Ahoj Jani, dakujem, urcite budem sa tesit. Takze pre teba ale aj pre ostatnych, ktory by mali zaujem zkraslit svoje nechtiky staci mi napisat na moj mail katarina_kharroubi@live.fr a urcite sa nejako dohodneme;-)

Zverejnenie komentára