1. 12. 2009

Vincere

Dnes večer som si bola pozrieť film Vincere. Začiatok filmu je trošku tažkopádny, ale vydržte, oplatí sa ho vidieť. Dej filmu odhaľuje skrytú a zapudenú lásku Mussoliniho. Herecký výkon Giovanni Mezzogiorni v úlohe Idy je skvelý. No a spojiť príjemné s užitočným, teda kino s kúskom histórie, vždy dobre padne. Dajte si ale pozor, film nehrajú vo všetkých sálach a ak ho aj hrajú tak v tej najmenšej. A záujem je, takže je rýchlo vypredaný. V mojom prípade nebolo voľné ani jedno miesto.
Minulý týždeň som videla aj film In the lope, ktorý vôbec neodporúčam. Sú naň skvelé kritiky, ale teda mňa osobne nenadchol. Kamera je veľmi dynamická, obrazy sa menia rýchlosťou svetla, čo ťažko niesli moje oči a ak nie ste znalec anglických a amerických vulgarizmov, tak nestihnete ani sledovať všetky nadávky, ktoré sa na vás valia počas celého filmu. To že je málo morálky a etiky v politike som vedela aj pred vzhliadnutím filmu, takže som podľa kritík čakala iný druh humoru...proti gustu žiadny dišputát.

1 komentár:

Andrea povedal(a)...

Vdaka Broni za typ.
Zaradim si ho do zoznamu filmov, na ktore sa chystam do kina. Patri do neho aj Koncert, ci Julie&July o blogovani..

Zverejnenie komentára