3. 12. 2008

Večera po slovensky

Ahojte, vzhľadom na predvianočný zhon sme sa nestihli stretnúť tento týždeň. V utorok 9. decembra to napravíme. Keďže je na pláne aj predstavenie súboru Čečinka v divadle Ranelagh, 5 Rue des Vignes, Paris‎ 16, spojíme si dve príjemné akcie. Stretneme sa teda o 20h na predstavení "Le Noël slovaque à Paris" a potom sa môžeme presunúť do niektorej z reštaurácií na blízku. Výber je veľký: indická, africká, stredomorská, japonská, talianska....vyberieme na mieste podľa chuti.
Tak dajte vedieť v komentároch kto sa pripojíte, do skorého videnia.
POZOR, rezervácia na vystúpenie Čečinky je povinná na čísle 01 44 14 51 20 alebo mailom na adrese anna.vasseur@mzv.sk !

5 komentárov:

Andrea povedal(a)...

Dobry napad spojit oboje.
Ja iste pridem, na folklor sa uz dlhsie tesim!
Len pozor, nie som si ista, ci na Cecinku sa netreba vopred zapisat a potvrdit ucast na ambasade, hoci v programe to nie je upresnene.

tak, uvidime sa v utorok!

Brona povedal(a)...

Ada to mas pravdu, Andy nemozes nam to zistit ci sa musime prihlasit na predstavenie vopred? Super, tak v utorok.

Andrej povedal(a)...

Ahojte, aj ja sa tesim na Cecinku a dufam, ze mi nic nenarusi plany. Ada, mas pravdu, réservation est obligatoire au : 01 44 14 51 20 ou par mail : anna.vasseur@mzv.sk

Unknown povedal(a)...

Ahojte vsetci!
Velmi sa tesim na dnesny vecer, musime si dat nejake poznavacie znamenie, aby som Vas poznala :-) Co sa tyka vyberu restauracie, ja som skromny cloviecik, takze sa budem spokojna s kazdym vyberom. Tak pa a pekny den!

Lenka

Unknown povedal(a)...

Ahojte! Tesim sa na dnesny vecer, musime si dat nejake poznavacie znamenie, aby sme sa spoznali. Ale pre istotu poslem Broni cislo na mobil, keby nieco:-)) Co sa restiky tyka, ja som nenarocna osobka, takze budem spokojna s akymkolvek vyberom.
Tak pa

Lenka

Zverejnenie komentára