20. 11. 2008

Voľby do európskeho parlamentu - pokračovanie

Tak a som na zozname voličov, jupi. Dnes som sa odhodlala a išla som na moju Mairie vybavená pasom, občiankou, daňovým priznaním a EDF faktúrou. Na mieste som vyplnila formulár a dostala som spätne potvrdenie o zaradení do zoznamu voličov na voľby do európskeho parlamentu a aj do budúcich municipálnych volieb. A tak už len môžem čakať na moju voličskú kartu. Tak sa poponáhľajte a nezabudnite sa prihlásiť do konca decembra. Všetky podrobnosti čo vám treba nájdete v mojom prvom príspevku v rubrike "čo nás čaká".

Tu nájdete aj stručné video pripravené parížskymi radnicami (len škoda že sa pomýlili v dátumoch) http://www.dailymotion.com/video/x3hk1x_vote-des-europeens-habitant-a-paris_events

No a keďže sa zmenila legislatíva a nemusíme sa už zapisovať na policajnej prefektúre, zákon od nás "chce" aby sme sa prihlásili na pobyt na našej Mairie...no zákon ešte nedal vedieť Mairie, že ako nás má zapísať, tak mi tetušky úradníčky povedali, že mám ešte počkať...ale keď dostanú inštrukcie tak to bude v kancelárii 209. Super, síce nevedia čo robiť, ale aspoň vedia kto to bude robiť.




1 komentár:

Andrea povedal(a)...

Velka vdaka za informacie, velmi mi to pomohlo.
Vdaka blogu som sa konecne uspesne zapisala na volby do EP, prebehlo to hladko, len treba mat vsetky dokumenty pripravene.

Treba sa poponahlat, da sa zapisat len do 31/12/2008.

Zverejnenie komentára