18. 3. 2013

Dotazník pre Slovákov vo Francúzsku

Som študentkou 5. ročníka na Fakulte Managementu UK v Bratislave, špecializácia medzinárodný manažment. V rámci diplomovej práce s názvom „Voľný pohyb osôb – praktické prípady Francúzsko a Slovensko“ som pripravila online dotazník, ktorý skúma uplatňovanie tejto slobody v praxi, porovnanie skúseností Francúzov na Slovensku a Slovákov vo Francúzsku. Je určený Slovákom žijúcim vo Francúzsku. Chcela by som Vás poprosiť o jeho vyplnenie. Je anonymný, stručný, jeho vyplňovanie nezaberie viac ako 3 minúty. Ďakujem veľmi pekne vopred za Vašu ochotu a čas. S pozdravom, Maja Sláviková
Maja, ďakujeme za záujem o Slovákov vo Francúzsku. Stručnú informáciu o výsledku prieskumu radi zverejníme na našom blogu. Výsledky budú istotne zaujímať aj Veľvyslanectvo SR vo FR, resp. MZV SR, a Úrad pre Slovákov žijúcich v zahraničí. Držíme Vám palce pre písaní diplomovky a pozdravujeme z Francúzska. BSF

1 komentár:

Anonymný povedal(a)...

Zdravim. Dakujem pekne za zverejnenie mojho dotazniku na blogu. Uz sa mi vratilo vyplnenych vela dotaznikov, naozaj pekne cislo, tak aj ten vystup by mal byt kvalitny. Ked ho spracujem, rada Vam poskytnem nejake zaujimave info. Dakujem este raz a pozdravujem Slovakov vo Francuzsku! Majka :)

Zverejnenie komentára