31. 1. 2013

Trnava poetická

Dobrý deň, hľadám kontakt na zahraničných Slovákov, slovenské spolky, galérie a periodiká, ktoré by prejavili záujem o výnimočnú knihu autorských fotografií, prípadne mi poradili alebo pomohli prezentovať knihu v zahraničí. Som mladý slovenský fotograf, ktorému sa po ôsmych rokoch prác podarilo vydať cyklus fotografií (o najstaršom slovenskom meste s kráľovskými výsadami) v knižnej podobe, pod názvom TRNAVA POETICKÁ. Ide o autorské výtvarné fotografie s poetickým ladením. Kniha má 200 strán a môžem smelo prehlásiť, že sa jedná o ojedinelú a výnimočnú knihu, a to nielen v rámci Slovenska. Texty sú v slovenskej, anglickej a taktiež francúzskej jazykovej mutácii - už pri koncipovaní knihy som dúfal, že sa mi podarí skontaktovať sa so zahraničnými Slovákmi a podieľať sa tak na podnietení záujmu o domácu kultúru a umenie. Ďakujem a pozdravujem krajanov! Matúš Plecho
Odkaz na web: www.matusplecho.com Odkaz na náhľad knihy na mojom webe: http://matusplecho.com/index.php?photo_id=1392

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára