3. 1. 2013

PF 2013

Milí blogeri, ako vám len zaželať všetko to čo postrádate a čo vám je treba na tento rok 2013? Včera v TGV som na posedenie prelúskala nového Matkina, ktorý ma ako vždy potešil a ktorý mi na záver vnukol i toto PF-ko. A to bez toho že vám prezradím dej jeho nového románu Žiadne prudké pohyby, ktorý vrelo odporúčam. Mám všetky tu v Paríži, ak máte záujem, požičiam.
Takže do tohto nového roku 2013 : "nám (Matkin) pripomína, že nič nie je beznádejné, že vždy môže byť lepšie a že nikto z nás tu nie je sám. A že zachraňovať sa navzájom je celkom normálne." Tak vám želám aby ste v tomto roku neboli sami, aby bolo lepšie ako bolo minulý rok a aby ste svojou prítomnosťou "zachraňovali" vašich blízkych ale i neznámych.
Broňa

1 komentár:

Unknown povedal(a)...

Ahoj Broňa

Všetko dobré do roku 2013. Zaujal ma tvoj milý príspevok. Knihy od Matkina sú my známe. A veľmi sa my páčia. Posledné vydanie knihy Žiadne prudké pohyby som pred Vianocami daroval jednej mojej blízkej osobe. Nečítal som ju, chcel som, nech je len jej. Ale nedalo my prečítať si zadnú stranu a záložku na obale. Bola tam myslím myšlienka. "I muži niekedy potrebujú zachrániť" . Čo sa my náramne páčilo.
Tesne pred vianočnými sviatkami som sa rozhodol navštíviť Paríž na Silvestra. Nie som cestovateľ, ale Paríž je mesto, ktoré som chcel vidieť, ale hlavne pocítiť. Čo sa i podarilo. Je to nádherné mesto. No a od toho sa odvíja i moje ďalšie rozhodovanie.
Plánujem ísť na rok do Paríža. Nemám nejaký konkrétny cieľ, skôr spoznať život Francúzov. Naučiť sa komunikovať Francúzsky. A spoznať Paríž i inak, ako sa javí človeku, ktorý v ňom nežije. Učím sa Francúzsky, pomaly nenásilne, zábavnou formou. Žijem na Slovensku a mám stabilnú prácu, ktorú by som kludne opustil pre túto skúsenosť. Takže dúfam, že sa mi to podarí. Ďakujem za blog.

S pozdravom

Ľuboš

Zverejnenie komentára