10. 8. 2010

Korčuliarsky tím

Kolieskové korčule sú čoraz obľúbenejší nástroj, ktorý používajú nielen mladí nadšenci, ale aj starší prívrženci zdravého životného štýlu. Chodíte sa korčuľovať? Ja som začala v Paríži vďaka mojim kamarátom, dvom priaznivcom tohto športu. Skúste to aj vy a uvidíte, že sa budete opäť cítiť vo forme.
Spomínaných kamošov môžete bližšie spoznať na http://www.rollertrippin.com/ Jednou z posledných akcií, ktorú podnikli bola mesačná cesta do Barcelony. Samozrejme na korčuliach... Super, nie?!
A čo my v Paríži? Navrhujem všetkým, ktorí majú chuť a chcú si niekedy spraviť športovú nedeľu po slovensky, aby sme si tu vytvorili reprezentačný tím :D Lucia

3 komentáre:

Anonymný povedal(a)...

Ahoj Luci,

No ja som za. Korcule tu mam a pravdou je ze ako som si ich zo Slovenska doniesla este som ich nevytiahla.

Velmi rada sa k Tebe pripojim.

Zuzana M.

Dana povedal(a)...

aj ja sa rada pripojiiiim :))

Lucy povedal(a)...

tak ja som momentalne na slovensku Zuzi, ale dojdem v septembri pozret, pocuj tu je moja emailova adresa: kusnirikova.lucia@hotmail.com, posli mi na seba kontakt a pokial budes v septembri v parizi tak si dame slovenske randonée :D, mozno sa k nam pridaju dalsi.

Zverejnenie komentára