14. 3. 2010

Festival de l'Imaginaire

Od 3. marca do 25. apríla sa koná Festival de l'Imaginaire organizovaný už tradične Maison des cultures du Monde. Bohatý program, ktorý nás prevedie celým svetom kultúr cez mexický spev, podivuhodné trubky z Kórey, spev zo Sýrie a hru na lutnu, španielske flamenco, taiwanskú operu, moskovský zbor, indický tancec až po ceremónie mníchov z Tibetu, výber je široký. Predstavenia sa konajú na zaujímavých miestach, napríklad výpočuť si kúsok Tibetu v amfiteátry Opery Bastille musí byť veľký zážitok. Okrem toho, priestory Auditoria Louvre a väčšina potom priamo v Maison des cultures du monde.
Detailný program nájdete po kliknutí na článok. Ceny sú naozaj prístupné, len nezabudnite dostatočne vopred rezervovať, niektoré z predstavení sú už teraz vypredané.
Ak máte radi reagge a chcete sa zabaviť, navrhujem, že môžme ísť spolu po Veľkej noci v stredu 7. apríla do Bellevilloise na klasikov z Jamajky. Kto sa pridá?

2 komentáre:

Unknown povedal(a)...

Cauko Broni!
Ja by som sa celkom rada pridala, daj vediet, ci sa beru aj "privesky" alebo nie dobre?
Papapa

Lenka

Brona povedal(a)...

Ahojte, ja by som teda isla tiez...kedze v Afrike su velkymi fanusikmi reagge, za minuly mesiac som sa dostala do "reagge svungu". Lenka, ja myslim ze mozme zobrat aj privesky, vsak ideme na koncert, tam toho vela nenahovorime :-)

Zverejnenie komentára