7. 7. 2009

Menus courts

Všetkým vám, ktorí pracujete poblíž Les Halles, by som chcela vrelo odporučiť ponuku krátkometrážnych obedov - teda filmov. Každý deň okrem pondelka si môžete pozrieť o 13h alebo o 13h35 jeden film. Vstupné je 2,50€ a keď si k nemu dáte menu (sendvič, kompót a nealko) tak vás to bude stáť aj s kinom 9,50€. Menu má jednu chybičku krásy a to že nemôžete konzumovať priamo v sále, ale buď pred alebo po filme, čiže je lepšie ak ste dvaja. Ja som zatiaľ absolvovala dva filmy a projekt ma zaujal, keďže takéto produkcie môžete vidieť väčšinou len na festivaloch alevo v neskorých nočných hodinách na Arte a podobne. Program a krátke popisy filmov nájdete na stránke http://www.forumdesimages.fr/fdi/Rendez-vous/Menus-courts Odporúčam vygooglovať si názov filmu na nete aby ste si mohli správne vybrať, lebo opisy toho veľa nenapovedia. Ja som si takto našla napríklad aj dnešný film TAXI WALA na http://www.semainedelacritique.com/sites/article.php3?id_article=323 a bola som veľmi spokojná. Len škoda, že tieto filmy trvajú tak krátko…

P.S. : Keďže sme si na pikniku zabudli vymeniť internetové adresy, tak kto máte záujem sa s nami stretnúť aj niekedy nabudúce, pošlite správu na blogslovakov@gmail.com, aby sme mali váš kontakt. Ďakujeme

1 komentár:

Andrej povedal(a)...

Vyzerá to naozaj zaujímavo. Škoda, že to mám od ruky...
Okrem adresy blogslovakov@gmail.com nám môžete písať aj na naše osobné maily. Nájdete ich na blogu v rubrike O nás. Myslím, že kontakty sme si nestihli vymeniť preto, lebo sme boli všetci zaskočení veľkou účasťou.
Ahoj na ďalších akciách.

Zverejnenie komentára