28. 5. 2009

Výstavy, vernisáže….. pozvánky pre blogerov

Radi by sme vám dali do pozornosti niekoľko udalostí z oblasti kultúry, ktoré sa chystajú v nasledujúcich dňoch v Paríži:

1/ Inaugurácia výstavy dánskeho dizajnéra Louise CAMPBELL vo štvrtok 28. mája 2009 od 19 do 21 hod. v Maison du Danemark 142, avenue des Champs-Elysées.

Pozvánka na inauguráciu pre dve osoby, v prípade záujmu reagujte obratom na doleuvedenú mailovú adresu alebo komentárom. Výstava potom potvrvá do 12. júla 2009, viac informácií na http://www.maisondudanemark.dk/

2/ Inaugurácia výstavy PHILIPPE PARRENO v utorok 2. júna od 17h do 21h30 v Centre Pompidou, pozvánka pre 1 osobu voľná. Ak máte záujem, ozvite sa na dole uvedenú mailovú adresu.

3/ Informačne - v Beaubourg prebieha výstava s názvom « elles@centrepompidou – Artistes femmes dans les collections du Centre Pompidou ». Výstava trvá od 27. mája 2009 do 24. mája 2010 http://www.centrepompidou.fr/

Ak máte záujem o niektorú z pozvánok, napište na mailovú adresu adrishka@gmail.com

2 komentáre:

Brona povedal(a)...

Ahoj Ada, super prispevok. Asi nestihnem inauguracie, ale aspon viem co sa oplati ist pozriet. Mna laka celkom ten Dan a potom aj tie zeny (ale tie stihneme aj neskor).Ja by som si isla pozriet toho Dana aj tuto sobotu, ma niekto chut pridat sa?

Ivana povedal(a)...

Ahojte, ja mam na sobotu uz plany, tak mi potom porozpravate, aky je dansky dizajn :) Mimochodom, chcela som dat na blog prispevok k filmovemu festivalu Czech-in, ktory by mal prebiehat 3.-9. juna v Cinéma l´Entrepôt, no nikde sa nemozem dostat po presnejsie informacie: na stranke l´Entrepôt chyba program... Budem patrat aj nadalej, snad sa mi nieco podari najst.

Zverejnenie komentára