18. 12. 2009

Niekoľko kultúrnych tipov

Koniec roka sa nezadržiteľne blíži. Ja osobne sa vám už ozývam zo zasneženej Banskej Bystrice, kam som si odskočila na sviatky vianočné. Chcela som sa s vami ešte podeliť o dva kultúrne tipy. Prvý stihnete dnes a zajtra. Skupina Emira Kusturicu "No smoking orchestra" oslavuje tento rok svoje desiate narodeniny, tak ak sa vám podarí zájsť si na ich zajtrajší koncert, vrelo odporúčam. Ak nestihnete koncert, zastavte sa aspoň na srbskej ambasáde pri Centre Pompidou (123 rue Saint Martin, Paris 4), kde si môžete pozrieť menšiu výstavu fotiek ich dvorného fotografa Zeka, ktorý so skupinou precestoval celý svet.

Druhým tipom je návšteva múzea Salvadora Dalího v Paríži. Viem, isto ju už poznáte, ale tento rok si pripomíname dvadsiate výročie jeho smrti, a preto je stála expozícia obohatená o zbierku jeho "bijoux". Viac informácií nájdete na http://daliparis.com/

2 komentáre:

Andrea povedal(a)...

Ahojte!
bola som vcera v srbskom centre na uzatvoreni vystavy. Prisli zahrat aj No smoking orchestra, ktorym riadne meskalo lietadlo, tak sa dostavili neskoro, ale stalo to za to, akusticky koncert, bolo to kratke, ale intenzivne :)
Ak mozte niekto ist na dnesny koncert, iste neobanujete - su skveli!!!

Unknown povedal(a)...

Ahojte.
Pozrela som si docasnu a aj permanentnu vystavu Salvatora Dali a velmi sa mi to pacilo. Brona, vdaka za odporucanie.
Lucia

Zverejnenie komentára