16. 12. 2009

Slovenské Vianoce v Paríži - priložte pomocnú ruku

Od 10. do 20. decembra nájdete Deti Dunaja v Európskej vianočnej dedinke na Trocadére.

Prezentácia slovenskej ľudovej tvorby : čipkárstvo, medovnikárstvo a vianočné ozdoby.
Ak máte chuť a možnosť pridať sa k realizácii tejto milej a hlavne užitočnej akcie, môžete tak spraviť kedykoľvek vám to vyhovuje, stačí sa nám ozvať mailom alebo prostredníctvom komentára, prepošleme vám kontakt na organizátorky. Potrebujeme ešte pár pomocníkov. A nezabudnite pozvať aj svojich známych, nech si prídu vychutnať spolu s nami čaro slovenských vianoc.

7 komentárov:

Anonymný povedal(a)...

Ahojte,

Ja sa rada zucastnim. Avsak od 4 do 7 budem mimo Francuzska. Ale od toho 10teho rada pomozem.
Posli mi prosim Ta kontakt.

Dakujem

Zuzi

BSF povedal(a)...

ahoj, kedze mame viacero Zuziek, mozes mi poslat tvoj mail? lebo neviem ktora si to :-) dakujem. Brona
blogslovakov@gmail.com

Anonymný povedal(a)...

Ahoj Brona,
som si len vsimla, ze v texte si dala vecer 7. decembra tu akciu v Cite Internationale, ale na pozvanke (na obrazku) je datum 8. decembra. Tak som len chcela na to upozornit, aby ludia nehladali nieco, co nie je:)
judit

BSF povedal(a)...

Judit, ďakujem pekne za správu, už som to aj hneď opravila.
B.

Anonymný povedal(a)...

Ahoj. som tu nova, volam sa Beata a mam vela volneho casu. Rada by som pomohla a zaroven by som spoznala novych ludi.:) Dakujem. Moj kontakt: beata.hlavatovicova@post.sk

Andrea povedal(a)...

Tento rok sa mi nakoniec podari byt v Parizi v ten vikend ked aj trhy, takze sa konecne po prvy krat na ne pojdem pozriet.
Ako to vyzera s dobrovolnikmi? treba pomocnu ruku? v sobotu 5 a v nedelu by som sa mohla pridat..

Andrea povedal(a)...

Ohlasy na tohtorocne vianocne trhy boli uzasne, aspon u mna v praci sa tam vybrali 3 francuzske kolegyne a dokonca aj moja riaditelka a vsetci boli uplne nadseni, aj objavenim slovenskych vyrobkov, ale hlavne atmosferou a velmi milymi ludmi, ktorych tam stretli.
Dnes rano ma na stole v praci nezavisle cakali 2 pernikove srdiecka :)
Velka vdaka organizatorom!

Zverejnenie komentára