22. 12. 2009

Výsledok vianočnej súťaže


Ahoj Blogeri, hlásime sa vám zo zasneženej Banskej Bystrice, kde sme dnes spolu s Broňou vylosovali víťaza vianočnej súťaže o satirický román Petra Krištúfka s názvom Šepkár. Stala sa ním Berusenka6, ktorá nám zaslala svoj komentár s adresou. Berusenka6, gratulujeme ti. Spojíme sa s tebou mailom, aby sme sa dohodli na odovzdaní knižky.
Váš záujem o súčasnú slovenskú literatúru nás potešil. Ak sa o dojmy z vašich obľúbených slovenských titulov chcete podeliť s čitateľmi blogu, neváhajte nám zaslať svoje príspevky, radi ich zverejníme.
Administrátori BSF     

3 komentáre:

Brona povedal(a)...

Gratulujem, ja sa vrátim do Paríža až 5. januára, ale knižka je už v kufri :-)))

Berusenka6 povedal(a)...

No... tento rok prišiel Ježiško o niečo skôr a doniesol mi pod stromček knihu:-)Som rada,že som sa víťazkou súťaže stala práve ja,lebo už sa teším ako si počas sviatkov konečne oddýchnem a vrámci oddychu sa pustím do Šepkára:-)Takže moja veľká vďaka a všetkým prajem pokojné a najúžasnejšie Vianoce:-D

Andrea povedal(a)...

Gratulujem k vyhre, ak je na pozicanie Sepkara poradovnik, tak sa rada pripojim do zoznamu. :)

Zverejnenie komentára