16. 12. 2009

Úspech súčasnej slovenskej literatúry a vianočná súťaž

Na knižný trh v USA v týchto dňoch prichádza prestížna antológia európskych spisovateľov Best European Fiction 2010. Slovensko v nej zastupuje Peter Krištúfek (http://www.peterkristufek.com/) so svojím románom Šepkár, ktorý v máji 2008 publikovalo vydavateľstvo Albert Marenčin PT.
"Šepkár je satirický román, ktorý z nadhľadu a s veľkou dávkou irónie rozpráva o dnešnej absurdnej dobe. Krištof pracuje ako šepkár v divadle, dostáva sa do služieb významného politika a vďaka svojej schopnosti našepkávať sa z neho stáva šedá eminencia..." (http://www.marencin.sk/)
Šepkára môžete získať, ak sa zapojíte do našej vianočnej súťaže, ktorá potrvá do 20. decembra 2009. Stačí, ak k tomuto príspevku napíšete komentár, v ktorom nám uvediete svoju mailovú adresu. Po zlosovaní budeme víťaza kontaktovať mailom.

5 komentárov:

Brona povedal(a)...

Ja by som rada ziskala Sepkara, ale nemozem sa zapojit lebo je to hlavne pre vas blogerov :-) tak sutazte a hlavne mi ju potom poziciate?

Anonymný povedal(a)...

Ahojte. Aj ja sa pridavam do sutaze. Dnesnych slovenskych autorov nepoznam, tak som velmi zvedava.
Lucia.Butkova@gmail.com

Andrea povedal(a)...

Od Kristufka som pravdu povediac zatial nic necitala, ale rada by som. Predstavte si, ze minule v knihkupectve mi padol na tuto knizku pohlad..
No ja by som veru tiez rada ziskala Sepkara!!! :) Mozem sa zapojit do zrebovania? Knizku potom poziciam, slubujem :)

BSF povedal(a)...

Ahoj Ada, do sutaze sa mozu zapojit vsetci blogeri okrem administratorov blogu, ktori sutaz organizuju...

berusenka6 povedal(a)...

Aj ja sa musím priznať,že od Krištúfka som zatiaľ nič nečítala a toto meno mi je dosť neznáme,ale literatúru so satirickým feelingom mám rada,takže určite by som si ju s chuťou prečítala:-)berusenka6@azet.sk

Zverejnenie komentára