18. 1. 2010

Novoročná slovenská večera

Milí blogeri, nový rok začal rýchlym tempom a hádam sme už všetci opäť v Paríži. Aby sme zostali verní našej tradícii, navrhujeme privítať rok 2010 "slovenskou novoročnou večerou", ktorá bude v reštaurácii Mme Shawn (M° 5, Jacques Bonsergent, 34 rue Yves Taudic, http://www.mmeshawn.com/), kde sa podávajú thajské špeciality. (POZOR ZMENA! Večera nebude v reštaurácii Impala Lounge, ako sme pôvodne plánovali. Vyzerá to tak, že je to tam zatvorené).
Ste voľní v utorok 26/01 o 20h? Dajte vedieť v komentároch čo najskôr, najneskôr však do nedele. Tešíme sa na vás!

9 komentárov:

Anonymný povedal(a)...

Ahojte blogeri,

Tak ja na 26/01 vecer nic nemam. Tak tym potvrdzujem moju ucast.

Zuzi M.M

Brona povedal(a)...

Ja som tiez volna. Dusan spominal ze je to tam teraz zavrete??? ale termin je ok, takze mame cas najst nieco ine. Dajte niekto vediet ak mate dobry typ na restiku.

Dušan povedal(a)...

Poslam som Vam maila, navrhujem Mme Shawn, ale treba to rezervovat.

Unknown povedal(a)...

ahojte, malo by mi to vyjst. see y v utorok, tatiana

Bronie 2 povedal(a)...

Ahojte,
dobra iniciativa :)
Rada by som prisla len este neviem ci budem v Parizi alebo na sluzobke. Akonahle to bude iste dam vam vediet.

Vsetko dobre v novom roku :)

Brona povedal(a)...

Ja uz som tam tiez raz bola, ale v tretom arrond. Kuchyna je vyborna, hlavne pikantna rybka zabalena v bananovych listoch, to je maskrta. Tak sa tesim na utorok :-)

Zuzana povedal(a)...

Ahojte, ja prihlasujem hned dve osoby na utoroka ako fanusikovia thajskej kuchyne sa uz velmi tesime. Peto a Zuzka

Dušan povedal(a)...

Mince, som na sluzobke..((.

Andrea povedal(a)...

Tak pre potvrdenie, rezervacia je spravena na 20h na meno Andrea pre 12 osob (cisto slovenska particka tentokrat.
Tak sa na vas uz tesime!!!
uvidime sa zajtra.

Zverejnenie komentára