19. 1. 2010

Na nový rok, nový kalendár - výsledky losovania

Ako som sľúbila, včera prebehlo vylosovanie šťastlivcov, ktorí získajú novučký kalendár na rok 2010. Aby bolo všetko podľa pravidiel, výhercov vylosoval "poslepiačky" Jérôme, ktorý nevedel o čo sa jedná, takže bol nestranným účastníkom tejto akcie.
Výhercovia sú : Dana (ktorú zatiaľ nepoznáme, tak nám pošli mail aby sme ti ho mohli dať alebo poslať), Ivana (ktorá si ho so sebou asi vezme na stáž do Bruselu) a "netrpezlivý" Dušan :-) Všetkým vám srdečne gratulujem a dajte vedieť ako vám ho môžem doručiť (napríklad budúci utorok na večeri ? ).

11 komentárov:

Zuzana povedal(a)...

No ja som si prave dnes vsimla ze mi v kuchyni visi slovensky kalendar 2009 so strankou 'December'.Kedze sa mi nepodarilo si este zaobstarat kalendar na 2010, jeden taky by som urcite uvitala;) Je to super najma ako pripomienka slovenskych menin..Zuzka

Ivana povedal(a)...

Ahojte, uplne suhlasim so Zuzkou, kalendar so slovenskymi menami mi tu naozaj velmi chyba ! A tiez nezaskodi pripomenut si trosku nase male Slovensko a jeho krasnu prirodu, aspon vdaka fotografiam, ked uz sa nam neda lietat domov tak casto ako by sme si (niektori) zelali...

Dušan povedal(a)...
Tento komentár bol odstránený autorom.
Dušan povedal(a)...

Ahojte, ja mam tiež svoje dôvody a to rovno 2:
V kuchyni ostalo miesto po verzii 2009, kde boli doteraz francúzske Château de Loire a v práci by som chcel okrem áut (profesionálna deformácia) vyvesiť vedľa mapy Slovenska čo tam mám aj fotky, aby som mohol ilustrovať na príkladoch krásy našej krajiny! Váš Dušan

Juraj povedal(a)...

ahojte ;)
kalendar az taq nepotrebujem, no pekne foto zo slovenska ma vzdy potesi a zahreje na srdiecku a aj kuchyna slovenska ma dokaze zahriat :)
uz ju potrebujem ako sol, som nebol na slovensku ani nepamatam,
som si uzival francuzske slimaky a podobne

Dana povedal(a)...

Pravdu povediac mena, ci nie - bouzial mi to na veci nic nemeni, kedze zablahozelat aj tak neustale zabudam :-O… Fotky si z krasneho slovenska tiez za kazdym prinesiem dost… Ale uz len ta nacionalisticka myslienka ze: "jeeeej, slovensky kalendar" mi nedovoli nenapisat :))). Smuaqs Slovakom v zahranici, specialne vo Francuzku! :) D.

Andrea povedal(a)...

Ahojte blogeri!
komentare sa pekne rozbehli, esteze je kalendarov viac :))
Priznam pravdu, mam doma uz dva slovenske kalendare na 2010, jeden dostavam tradicne na vianoce, a uz su v nom zakruzkovane meniny vsetkych clenov rodiny, odkedy sa mi raz pritrafilo, ze som na ne zabudla.
Ale ako pisal Dusan, taky krasny kalendar mat v kancelarii na propagaciu Slovenska s peknymi fotkami, to by mi veru kolegovia tajne zavideli a iste by ho chodili obdivovat pri kazdej "pause cafe". uzasne!

Dušan povedal(a)...

Takze som vyhral?))) D.

Dušan povedal(a)...

Super,dakujem! Mohol by som sa pre neho stavit osobne, kedze buduci utorok som bohuzial na sluzobke.
PS: Daju sa nastavit notifikacia aby mi komentare chodili na mail?

Pekny vikend prajem

Dana povedal(a)...

jeeeeeej dakujeeeem :) - poslem maila :)

Dana povedal(a)...

...ah a dufam ze Vas skoro spoznam (este pred tym teda nez o5 zmenim stat...zatial som tu len druhy mesiac - v Troyes a obcas zbehnem do Pariza, krasny jazyk ta francuzstina a znova prechadzam obdobim dietata (ked sa dorozumievate ako sa len da a kazdy na vas pozera divne :) )...SMUAKS! D.

Zverejnenie komentára