4. 10. 2009

L'Affaire Farewell

Ahojte blogeri, obyčajne keď zájdem do kina tak si hovorím, že dobrý film, mala by som dať vedieť ostatným aby si ho išli pozrieť a podobne. No napokon vždy zabudnem. Včera som však videla film, ktorý bol naozaj skvelý, hoci nemá veľkolepú kampaň, oplatí sa ho vidieť. Mám rada Kusturicu ako režiséra i hudobníka, ale od včera aj ako herca. Môj manžel má rád filmy o špiónoch, ale tento sa bude páčiť aj dievčatám, keďže nehovorí o nadľudských schopnostiach a nepremávajú sa v ňom dievčiny v latexových outfitoch. Je to film o skutočnom « skoro » nudnom živote špióna, ktorý sa rozhodol zmeniť svet…a podarilo sa. Skvelá hudba, herecké obsadenie, film trvá menej ako dve hodiny, proste má všetky kvality dobrého filmu. Vrelo odporúčam … program nájdete na http://www.allocine.fr/film/fichefilm_gen_cfilm=111721.html

2 komentáre:

Andrea povedal(a)...

Vdaka za tip, Broni, dam sa nalakat a pojdem si to pozriet, ked si tomu dala taku super kritiku :) som zvedava

Ivana povedal(a)...

Dlho som sa odhodlávala, ale ten film som si nakoniec predsa len išla pozrieť...a naozaj neľutujem! Vyborny pribeh, skvele spracovanie a vynikajúce herecké výkony (Emir Kusturica ma svojím hereckým výkonom naozaj prekvapil), a to všetko založené na skutočných udalostiach...napriek tomu, že film sa nekončí happyendom, dáva nádej, že aj činy "obyčajných" ľudí môžu zmeniť svet.

Zverejnenie komentára