4. 3. 2009

Au diable Stalin, vive les "nové tváre"

Ahojte,
film "Au diable..." nás neminul a za seba môžem povedať, že je naozaj príjemným prekvapením súčasnej rumunskej cinematografie. Podľa upútavky som si myslela, že to bude viac-menej komédia, o to viac na mňa účinkoval efekt tvrdej reality v závere filmu. Neprezradím viac, choďte si film pozrieť.
No a nemenej príjemným prekvapením bola nová hŕstka Slovákov-blogerov (vitajte medzi nami). Sme radi, že ste prišli, vaša účasť zvýšila barometer optimizmu pre existenciu a účel blogu...s novými príspevkami sa priam roztrhlo vrece...tak keď budete mať chuť, napíšte a znovu prídite.
Broňa

1 komentár:

Anonymný povedal(a)...

Slt! Pekne a vyzstizne povedane, este doteraz sa pri spomeienke na spolocny vecer pousmievam. fajne bolo! K filmu by som dodala este aj to, ze mi som sa miestami citila az ako v divadle, niektore sceny boli pre taku inscenaciu ako stvorene a teda ide vcelku o pekny priesecnik foriem a stylu, co sa len tak nevidi. Neviem kolko je medzi nami nadsencov a fanusikov filmu, ale ja som jednoznacne za malý, podľa "mozností-ciné club" :)

Zverejnenie komentára