22. 1. 2009

Questions pour un champion - spéciale langue française

Milí krajania, chers amis de la Slovaquie, Nous vous invitons à assister à l’enregistrement de l’émission jeu « Questions pour un Champion » présenté par Julien Lepers le vendredi 6 mars 2009 à 15h. L'émission sera diffusée sur France 3 et relayée partout dans le monde par TV5 Monde. Dix nouveaux pays participent à cette rencontre la Tunisie, Madagascar, Mexique, le Cameroun, Turquie, L'Italie, Etats-Unis, Finlande, Egypte et parmi les invités du millésime 2009, nous avons le plaisir de recevoir la Slovaquie. Pour que la fête soit réussie, faites nous partager votre enthousiasme. Venez encourager le candidat de votre pays !
Lieu du tournage: la Plaine Saint Denis. Réservation est OBLIGATOIRE auprès d’Agnès au 01 46 62 38 84 ou par mail public.qp1c@fremantlemedia.com

4 komentáre:

Brona povedal(a)...

Vyzerá to super, len škoda že to natáčajú cez deň. Ja mám ešte k tomu v ten deň nejakú formation, takže sa mi nebude dať. Ale ak niekto pôjdete, dajte vedieť aké to bolo.

Andrea povedal(a)...

Ano, vyzera to velka akcia, mali by sme podporit slovenskych championov ! :)
Ja mam jedneho kamarata, ktory sa prihlasil do vyberoveho konania, co prebieha vo februari na fr. institute v Bratislave, tak mu velmi fandim, aby ho vybrali.
Inak, potencialni zaujemci z radov bloggerov maju smolu, lebo sa tam mozu prihlasit iba slov. zijuci na Slovensku.

ja na natacanie nebudem moct prist, ale mozno by sme si to mohli pozriet spolocne potom v ramci slovenskej vecere v TV? To by mohla byt alternativna forma podpory nasim championom :)

Brona povedal(a)...

Dobrý nápad Aďa, superko:-)
Kto vie kedy to bude v TV? Andy máš info?

Andrej povedal(a)...

Hm, nemám, ale skúsim to zistiť. Pokiaľ ide o natáčanie, dozvedel som sa, že našich šampiónov prídu istotne povzbudiť krajanky v krojoch, čo je fakt superko! Ja zatiaľ neviem, či sa mi bude dať. V každom prípade sa na to potom môžeme pozrieť v TV.

Zverejnenie komentára