16. 12. 2008

Úspech slovenských vianočných trhov v Paríži

V poradí už 7. vianočné trhy francúzsko-slovenského združenia Deti Dunaja (http://www.detidunaja.sk/), ktoré sme zorganizovali v Paríži v dňoch 12. - 14. decembra, mali veľký úspech a naše obavy zo zmeny miesta sa ukázali ako neopodstatnené. Okrem verných priateľov a známych nás navštívili aj náhodní chodci, turisti a dokonca aj Slováci, ktorí si prišli vychutnať vianočný Paríž. Všetci si pochutili na domácich makovníkoch a varenom grogu, ktorý vo víkendovej zime, veľmi dobre zahrial. Užitočné sme spojili s príjemnými stretnutiami s neznámymi ľuďmi, z ktorých niektorí vôbec netušili, kde sa Slovensko nachádza – áno aj takí sa dnes nájdu. Netušili, no vďaka našim trhom dnes už veľmi dobre vedia. Všetci ocenili hlavne našu tradičnú pohostinnosť.
Zarobené peniažky pôjdu, samozrejme po odčítaní nákladov, na našu dobročinnú činnosť na Slovensku. V lete budúceho roku za ne budeme môcť opäť financovať náš už 4. letný tábor starých remesiel určený pre 100 deti z detských domovov a krízových centier na Slovensku.
Úprimne ďakujeme všetkým, ktorí sa na trhoch aktívne podieľali, ale aj tým, ktorí nás prišli podporiť spoločne so svojimi francúzskymi známymi. V mene Detí Dunaja Vám prajem krásne Vianoce, šťastný Novy rok a želám si, aby tých, ktorí na Slovensku využívajú našu pomoc bolo stále menej a menej. S krásnym pozdravom za všetky deti Dunaja, Jarmila

1 komentár:

Anonymný povedal(a)...

Ahojte,
ja by som sa vas chcela opytat, ake boli na trhoch ceny, ci normalne alebo prehnane. Pytam sa, lebo tam isiel jeden Francuz so svojou druzkou a dcerou a tvrdil, ze tam boli velmi vysoke ceny, vraj najlacnejsia vec bola krabicka keksikov za 15 eur. Potom povedal toto: "Asi vedeli, ze su vo Francuzsku..." Dost ma to zamrzelo a aj sa ma to dotklo. Podla mna dost prehanal. Ja som tam bohuzial nemohla ist, lebo som mala choru dcerku. Dajte mi prosim vediet, ake tie trhy skutocne boli. Dakujem a drzim palce pri dalsich projektoch. Anna

Zverejnenie komentára