31. 5. 2011

Slovak team

S menším oneskorením, ale o to radšej by som rada zagratulovala nášmu slovenskému dievčenskému bežeckému teamu, ktorý šťastne dobehol v nedeľu z Paríža až k nám do Saint Germain en Laye. Aďa s Tinou skončili v kategórii "relais femmes" na skvelom treťom mieste. Verím, že aj vás ich úspech poteší a že vás hlavne motivuje aby ste sa k nim pridali či už na pravidelne nepravidelné tréningy či na Parisienne :-)
Tak neváhajte športovci a ozvite sa!!!

4 komentáre:

Andrea povedal(a)...

Broni, vdaka za foto, je paradna! a tiez za povzbudenie nasho slovakteamu :)
bolo to super! Aj ja verim, ze to motivuje aj dalsich, tymto oficialne vyhlasujem, ze nam chyba do slovenskeho teamu na Parisienne este jedna bezkyna! Tak sa mi prosim ozvite v komentary!
Pekny den,
Ada

Zuzana povedal(a)...

Ahojte baby, gratulujem k uspechu, tretie miesto je super! Drzala som vam palce aspon myslou:)
Zuzka Ch.

Bronie 2 povedal(a)...

Blahozelam dievcata!
pridam sa k vam :) kolko je to kilometrom na la parisienne?
kedy zaciname trenovat? :)
pekny vikend
BB

Andrea povedal(a)...

Vdaka!
Super Bronie!! tesim sa, ze s nami ides.
Je to 6 km. to pri miernom treningu zvladne aj zaciatocnik, co ty zdaleka nie si :)
Zuzana a Miska su uz zapisane, ja s Tinou sme sa este nezaregistrovali.
Je to 11/09 v nedelu, vsetky info
http://www.la-parisienne.net/
Treningy cez vikendy, kazdu sobotu o 10h v parc Monceau vam vyhovuje?
pekny vikend!
Ada

Zverejnenie komentára