13. 9. 2010

Nie je čo riešiť

Už niekoľko desaťročí patrí k najznámejším a najobľúbenejším nealkoholickým nápojom u nás doma. Tajomstvo jej úspechu je ukryté vo výnimočnej chuti sirupu, ktorý obsahuje extrakt zo 14 látok prírodného charakteru, zmesi bylín a ovocných štiav, okorenených príchuťou sladkého drievka. Táto lahodná kombinácia jej dáva nezameniteľnú osviežujúcu chuť a charakteristickú arómu. Je jemne sýtená a môžeme si ju vychutnať do posledného dúška, preto skvelo zaženie smäd. Najlepšie chutí dobre vychladená. Uhádli ste, ide o Kofolu, nápoj nášho detstva, ktorý zbožňujeme a vôbec sa za to nehanbíme, pretože keď ju miluješ, nie je čo riešiť...
Tento rok si pripomíname jej 50. narodeniny! Som presvedčená, že vám vo Francúzsku chýba presne tak, ako mne. Kvôli tejto nostalgii som sa rozhodla dostať Kofolu do Francúzska. Podarilo sa a dostatočné množstvo lahodného nápoja teraz čaká v jednej z parížskych pivníc. Kofola tam však nie je sama. Spoločnosť jej robí Biela a Červená Vinea :-) Krásne, lahodné a osviežujúce ako doma tam čakajú na vás. Jedno balenie Kofoly (6 x 2 l) je k dispozícii za 10€. Za rovnakú cenu si môžete kúpiť aj Vineu (6 x 1,5 l). Bližšie informácie vám rada poskytnem mailom. Píšte mi na adresu martina.dzackova@gmail.com
Do skorého videnia pri pohári Kofoly sa teší Martina!

2 komentáre:

Anonymný povedal(a)...

Ahojky Marti,
skusala som Ti poslat e-mail, ale bohuzial sa mi vratil naspat, ze adresat je neznamy... Mohla by si ma prosim kontaktovat na LuckyRo@seznam.cz ? Radi by sme si dali kofolu :-)

Andrea povedal(a)...

Ahojte,
neviem, kde nastala chyba, ale ten mail je martina.dzackova@gmail.com.
Skus teda tento, vela stastia
Ada

Zverejnenie komentára