1. 11. 2009

Deti Dunaja v Paríži

Ten čas letí...už je tomu rok čo sme sa spoznali s "Deťmi Dunaja". Viac informácií o združení nájdete na http://www.detidunaja.sk/
Tak ako predošlý rok, radi sa zúčastnime na ich predvianočnom stretnutí.
Na programe : bilancia roka 2009, slovenské vianočné trhy v Paríži a projekty na rok 2010. Ak máte chuť stretnúť sa s krajanmi a pomôcť pri realizácii vianočných trhov, tak neváhajte a pridajte sa 10. novembra o 18h.
Kompletnú adresu stretnutia pošlem záujemcom mailom.

1 komentár:

Ivana povedal(a)...

Ahoj Broni, veľmi sa teším, že tento rok budem môcť opäť navštíviť slovenské vianočné trhy v Paríži, minulý rok sa mi naozaj páčili a som zvedavá, aké prekvapenia nás čakajú tento rok. Veľmi rada by som sa zúčastnila prípravy, ale v utorok večer mám školu do 18h30, takže by som na stretnutie prišla s veľkým oneskorením. Škoda :( kadopádne, držím palce s prípravami !

Zverejnenie komentára