10. 9. 2009

Začiatok novej sezóny - Večera po slovensky

Ako hovoria Francúzi, máme tu opäť la rentrée ... aby sme aj my rozprúdili naše stretnutia, navrhujem začať večerou po slovensky. Niektorí z vás ešte blúdia na neskorých dovolenkách, tak navrhujem niektorý deň v týždni od 14.teho septembra. Počas leta som navštívila jednu super reštauráciu Le Cul de Poule.
Jedlé sú veľmi chutné, tanier plný a ceny prijateľné.
Pozor, v pondelok sú zatvorení. Na prízemí je klasické sedenie
pripomínajúce skôr školskú jedáleň, ale na poschodí vytvorili
miesto šité ako na nás. Sedí sa na gauči a každý dostane svoje
plateau. Zmestí sa nejaká desiatka ľudí a je potrebné zarezervovať vopred. Tak sa ohláste kto by ste išli (ktorý deň vám najviac vyhovuje) a hlavne koľkí prídete. Nezabudnite, že možete so sebou priniesť aj svojich francúzskych známych alebo polovičky...budú sedieť v "kúte, večera so Slovákmi po slovensky i po francúzsky".
Broňa

3 komentáre:

Brona povedal(a)...

Ahojte, tak zatial sme styria...ja, postrach Jerome, Brona2 a nova tvar, Jozef. Cakam vase komentare alebo mail, aby som mohla cez vikend zarezervovat sedacku :-) vyzera to skor na stvrtok.

BSF povedal(a)...

POZOR, POZOR, zmena mojho komentara!!! Vo stvrtok nemozem ja a Jerome, takze ak by sa vam dalo v stredu??? alebo ak chcete v piatok???
Brona

Brona povedal(a)...

Tak sa nam to rychlo naplnilo. Dokonca sme sa skoro nezmestili na sedacku, kedze nas bolo jedenast a podla majitela restauracie sa tam pomesti len desat ludi. Napokon nas bude 9, kedze obcas nam zamestnavatelia skomplikuju nase plany.
Vidime sa teda v stredu vecer o 20h45!

Zverejnenie komentára