23. 6. 2009

Nasadneme do rakety, a poletíme, poletíme...

Asi nám na cestu domov ostane už len táto pesnička z detstva. Už ste isto zaregistrovali rozruch okolo Sky Europe. Ja som letela minulý týždeň a nechápala som, prečo pilot vyjednáva dve hodiny na letisku náš odlet, keď sme už boli nalodení. Teraz už tomu rozumiem. Neostáva nám nič iné len dúfať, že naše prázdninové lety sa uskutočnia a že sa všetko na dobré obráti, lebo cestovať domov cez Viedeň či Budapešť bude náročné.

4 komentáre:

Unknown povedal(a)...

Ak k tomu mozem nieco dodat, aby sme tu zbytocne nestrasili ludi, tak len tolko, ze uz dnes caka za dverami X leteckych spolocnosti na moment kedy SkyEurope skoncia a velmi rychlo (naozaj VELMI rychlo) zacnu lietat tie najziskovejsie linky z Bratislavy. Pariz rozhodne patri medzi tie najlepsie, takze osobne sa velmi nebojim toho, ze budem musiet lietat z Viedne. Je vsak pravda, ze v najblizsich X mesiacoch, to bude trosku neiste cestovanie. Treba mat nastudovane rady z linky, co dal Andrej vyssie...
Ja mam osobne SkyEurope rad, ale mozno si casom budeme musiet zvyknut na lietanie s "modro-zltymi" farbami :)
Peto.

Andrej povedal(a)...

Ahoj Peter, cakal som, kedy ako odbornik zareagujes... Aktualny vyvoj je udajne taky, ze Sky z Pariza lieta, no vacsinou s meskanim okolo dvoch hodin. A bientot!

BSF povedal(a)...

Denník Sme informuje, "Čo robiť pri problémoch s letom": http://ekonomika.sme.sk/c/4904268/co-robit-pri-problemoch-s-letom.html

Anonymný povedal(a)...

Mamka ma letenku na konec cervence a ja na pulku srpna, tak to jsem zvedava...

Zverejnenie komentára