27. 3. 2009

Kruté radosti

"Kde bolo tam bolo bola jedná zvláštna doba. Ľudia rozprávali dvoma podobnými, ale predsa odlišnými jazykmi a pritom si rozumeli. Prežili jedno veľké svetové utrpenie, a netušili, že druhé väčšie ich čaká. Tá krátka doba medzi dvoma búrkami zo všetkého najviac pripomína leto. Leto so svojimi radosťami i so svojimi krutosťami."
Slovenský inštitút nám do Paríža priniesol filmový debut režiséra Juraja Nvotu, Kruté radosti (SR-ČR, 2002). Film sme si boli pozrieť 2. apríla 2009 v Cité internationale des arts.

7 komentárov:

Andrea povedal(a)...

Ahojte!
rada by som prisla, ten film som nevidela, bude to fajn akcia. Len ked ja v tie stvrtky nieco mam, tak este uvidim.
Apero nestiham.
Pekny vikend a mozno sa uvidime vo stvrtok!

Michele povedal(a)...

Teším sa na stretko pri fajnom ciné kúsku (okrem iného:) ! Snad to vpohode najdeme ...

Michele*

Brona povedal(a)...

Ja si uz vobec nespominam ci som tento film uz videla...ale rada pridem. Mozem uz aj skor o nejakej 19h, ak sa niekto chce pridat na apero. Miesta v kine bude dost takze netreba rezervovat.

Ivana povedal(a)...

Ahojte, no ja apero nestiham, ako tradicne :( ale film si rada pridem pozriet, sice som ho uz videla, ale je tak skvely, ze si to rada zopakujem. Mala otazocka, Francuzi su vitani tiez alebo je to cisto slovenska akcia? vdaka a tesim sa

BSF povedal(a)...

Fim bude s francuzskymi titulkami, takze pravdaze vasi francuzski znami, priatelia a polovicky su srdecne vitani...aby spoznali nasu kinematografiu.
Brona

Brona povedal(a)...

Ja som dispo aj o 19h. Dajte vediet mailom kto si date apero : bbrona@yahoo.com

Andrej povedal(a)...

Ahoj, aj ja sa rád prídem pozrieť. Môžem aj na apero. A ce soir!

Zverejnenie komentára