9. 12. 2008

Slovenské vianočné trhy v Paríži

Ako sme vás už informovali, i tento rok budeme mať vďaka občianskemu združeniu Deti Dunaja slovenské vianočné trhy priamo v Paríži. Už ôsmy rok budú mať návštevníci možnosť obdivovať diela slovenskej remeselnej výroby a ochutnajú tradičné vianočné pečivo v číro “slovenskej atmosfére”. Výťažok z týchto trhov je už tradične venovaný ústavom a krízovým centrám na financovanie aktivít detí, štipendií a prázdninových pobytov. Pre viac informácií o cieľoch tejto organizácie si kliknite na rubriku krajania.
Tieto jedinečné slovenské vianočné trhy sú aj exkluzívnou propagáciou slovenských výrobkov vo Francúzsku. Preto prídite aj so svojimi známymi od 12. do 14. decembra na 7, rue Nicolas Flamel, Paris 4.
Ale hlavne ak môžete pridajte sa a podajte pomocnú ruku. Prípravy sa začnú už vo štvrtok 11. decembra na obed inštaláciou objektu a potom môžete pomôcť každý deň tým, že sa pridáte k realizačnému teamu. Prosím ozvite sa kto môžete.

7 komentárov:

Brona povedal(a)...

Ahojte, ja som už na trhoch bola a je to naozaj skvelá myšlienka ako priblížiť naše Vianoce Francúzom. Nepoznala som predtým cieľ tejto aktivity a preto teraz prídem o to radšej, že viem komu sa tým pomáha. Ja by som mohla prísť pomôcť s tou inštaláciou vo štvrtok a potom v aj piatok.

Andrej povedal(a)...

Vianočné trhy poznám, je to tradičná akcia, na ktorej som sa chcel zúčastniť aj tento rok. V medziach možností sa rád zapojím a pomôžem. Dúfam, že sa tam všetci stretneme...

Anonymný povedal(a)...

Ahoj Brona aj vsetci kolegovci z blogu!

Gratulujem Vam k uzasnemu blogu, urobili ste mi nim velku radost! KONECNE existuje nejake miesto, kde sa mozeme aj my "chudence" slovenske zijuce daleko od nasich dokonalych mamin, rodin, priatelov stretavat.
Pride niekto z Vas na vianocne trhy? Kazdopadne sa tesim na buduce stretnutia.

Lenka

Anonymný povedal(a)...

Sprava je vyborna, + aj ochutnavka slovenskych kolacikov a praveho grogu, ktory pride varit nasa mila Alica priamo z Bratislavy. Pre vsetkych pomocnikov bude samozrejme aj prava slovenska kapustnica a gulas.
Jarka FREAUD

Anonymný povedal(a)...

Dobry vecer,
dakujem za blogovu adresu, je to velmi sympaticke vediet, ze existuje.
Vsetko dobre.
Zuzana Stanova-Faivre Dupaigre

Andrea povedal(a)...

Ahojte, kedze som to ani minuly rok nestihla, bola by som velmi rada prisla pozriet teraz a zasa mi to nevyjde, kedze tento vikend zrovna nebudem v Parizi.
Jednak samozrejme rada pomoct, ale najvacsie lakadlo je ta prava nasa vianocna atmosfera a hlavne pravy grog... :)
tak si to tam uzite aj za mna a asi zasa na buduci rok.

Unknown povedal(a)...

Tak ako dopadli vianocne trhy? Grog bol fajny? Medovnicky vonali a chutili?
Nam to zial tento rok nevyslo, lebo sme este cely vikend museli "bricolage-ovat". Spojazdnili sme ale aspon kuchynu a tak sa do vianocneho pecenia budeme musiet pustit sami :) Pekny predvianocny tyzden prajeme vsetkym. Peto & Zuzka.

Zverejnenie komentára